Uitstekende competitie start dames

De dames van SV Leveroy zijn uitstekend begonnen aan de competitie middels een 3 – 2 overwinning uit bij OJC Rosmalen.

Leveroy was de eerste 20 minuten heer en meester en verzuimde om in die fase de wedstrijd al  te beslissen.

Na 13 minuten stond een 1 – 2 stand op het scorebord, Leveroy opende de score via Indy Coolen, OJC deed gelijk wat terug maar het was Janou Suntjens die Leveroy weer op voorsprong zette. Hierna was er een tegenvaller voor Leveroy doordat Janou Suntjens met een ogenschijnlijk zware knieblessure moest uitvallen. Na een 2 – 1 voorsprong bij rust was het OJC dat in de 65e minuut op 2 – 2 kwam, maar het was Leveroy dat weer op voorspong kwam via wederom Indy Coolen 2 – 3. Hierna speelde Leveroy de wedstrijd professioneel uit en pakte zodoende een prima overwinning. Zondag spelen de dames thuis tegen promovendus Schaesberg.

z 22 f 2019