Verlies dames 1, Knap punt dames 2

Voor het eerste damesteam verliep de eerste competitiewedstrijd zonder succes. Uit bij Festilent uit Zeeland werd met 4 – 1 verloren, Leveroy kwam na 7 minuten wel nog op voorsprong door een doelpunt van Michelle Kurvers. Maar 10 minuten later was het weer gelijk 1 – 1. Hierna was het de thuisclub welke het heft in handen nam en uiteindelijk verdiend won met 4 – 1.

Het nieuwe 2e damesteam kwam vandaag prima uit de startblokken thuis werd verdienstelijk gelijk gespeeld tegen SVSH dames 1 met 2 – 2. In een gelijk opgaande wedstrijd kreeg dames 2 middels een strafschop de kans om de score te openen, echter deze werd gemist. Daarna was het SVSH dat binnen 5 minuten 2 keer toesloeg en de 0 – 2 ruststand op het bord zette. Na de rust een zelfde spelbeeld maar het was Leveroy dat terug kwam in de wedstrijd. Wederom een strafschop die deze keer wel benut werd door Amber Verlaek. Hierna ging Leveroy op zoek naar de gelijkmaker en deze viel ongeveer 10 minuten voor tijd door Liv Knapen 2 – 2. Hierna hadden beide ploegen nog de kansen op de winnende treffer, deze viel niet meer en daar konden beide ploegen wel mee leven.

z 26 f 2021