Verlies heren 1 en 2

Leveroy heren 1 heeft vandaag verloren van de virtuele koploper Leeuwen. In de eerste fase van de wedstrijd ging de strijd nog gelijk op. Leeuwen had meer balbezit maar kwam niet echt tot uitgespeelde mogelijkheden. Uit 2 standaard situaties werd echter binnen minuut 20 en 23   gescoord. Zodoende kwam Leeuwen fortuinlijk aan een voorsprong. Net voor rust werd het 0 - 3 voor de bezoekers en was de wedstrijd feitelijk beslist. Na rust was het een treffer van Leeuwen die binnen 2 minuten de 0 - 4 op het scorebord zette. Een grote score lag in het verschiet maar Leveroy bleef zich met veel inzet verweren en liet de score niet meer verder oplopen. Volgende week volgt de derby  uit bij Eindse Boys.

Leveroy 2 ontving het standaard team van Crescentia uit Tungelroy. Er werd verloren met 2 - 4. In de eerste helft waren er weinig mogelijkheden voor beide teams. Leveroy kwam achter met 0 - 1, maar een doelpunt van Bart Cillekens bracht de ruststand op 1 - 1. Na de rust sloeg Crescentia binnen het kwartier 3 keer toe 1 - 4. Dimas Slabbers deed namens Leveroy nog wat terug maar hier bleef het bij. Eindstand 2 - 4.

z 25 a 2024