Verlies heren, gelijkspel dames 1

De beide herenteams verloren vandaag hun wedstrijd. Leveroy 1 moest uit spelen bij Olympia Boys uit Ommel- Asten. Aangezien het hoofdveld niet bespeelbaar was moest men uitwijken naar het kunstgrasveld. In de eerste helft ging de strijd redelijk gelijk op maar kwam Leveroy uit 2 standaard situaties op een 2 - 0 achterstand. Tussendoor raakte Thuur Korten de lat namens Leveroy. Na de rust eenzelfde spelbeeld, de thuisclub had veel de bal maar tot echt gevaarlijke situaties kwam men niet. Ook Leveroy kwam niet of nauwelijks gevaarlijk bij het doel van Olympia Boys. Na diverse wissels bij Leveroy kwam de thuisploeg in de laatste 10 minuten nog op 4 - 0, dit was uiteindelijk ook de eindstand.

Leveroy 2 speelde uit bij Merefeldia 4. In een leuke wedstrijd was het bij de rust 2 - 1 voor de thuisploeg. Ook na de rust bleef het lang gelijk opgaan maar was het Merefeldia dat uiteindelijk met 5 - 1 won. Voor Leveroy scoorde Luuk van Rijt de 1 - 1.

De dames speelde gelijk tegen Eindhoven 3. Voor de rust kregen de toeschouwers waar voor hun geld. Na 24 minuten was het 0 - 2 voor Eindhoven. Leveroy buigde deze achterstand echter binnen een tijdsbestek van 2 minuten om in een 2 - 2 stand. Het waren Puck Meulen (afstandsschot) en Sildra Zwambag (kopbal) die de ploegen weer in evenwicht brachten. Net voor de rust was het wederom Sildra Zwambag die met een rake  kopbal de 3 - 2 op het bord bracht. Na de rust ging de strijd redelijk op en neer maar kwam Leveroy een aantal keren goed weg. Toch moest men 10 minuten voor tijd de gelijkmaker incaseren 3 - 3. Hier bleef het uiteindelijk ook na 90 minuten bij.

z 26 b 2023