Verlies heren tegen SJVV

Het eerste team moest het vandaag opnemen tegen SJVV uit Deurne. Deze tegenstander was bezig aan een goede reeks zo werd  afgelopen donderdag  met maar liefst 12 - 0 gewonnen van RKSVV.  Toch deed Leveroy het in het eerste half uur niet slecht, de ploeg uit Deurne was wel beter maar tot echte kansen kwam men niet. Tussen minuut 33 en 44 sloeg de nummer 5 van de ranglijst echter  genadeloos toe en wist 3 keer te scoren. Na de rust was SJVV beter maar Leveroy verdedigde goed en wist de schade beperkt  te houden tot een 0 - 4 nederlaag. Volgende week wederom een thuiswedstrijd dan tegen TSC uit Tegelen.

Leveroy 2 speelde thuis tegen fusieclub DFO 4. Het werd een leuke wedstrijd. In het begin werd door beide ploegen de lat geraakt. Hierna opende Leveroy de score door een doelpunt van Bart Cillekens, maar al snel was het weer gelijk. Voor de rust kwam DFO op voorsprong en moest Leveroy in de 2e helft proberen de gelijkmaker te scoren. Men was er enkele keren dichtbij maar het was uiteindelijk DFO wat in de slotfase de wedstrijd besliste middels de 1 - 3 te scoren.

z 10 n 2024