Verlies Leveroy tegen RKDSO

Leveroy verloor vandaag de thuiswedstrijd tegen RKDSO uit Lomm. De openingsfase was duidelijk voor Leveroy maar een voorsprong bleef helaas uit,  als je dan zelf niet scoort doet de tegenstander dit. In de 27e minuut kapte de spits van RKDSO zich knap vrij en scoorde de 0 - 1. Het noodlot sloeg 6 minuten later toe  voor Leveroy, een overtreding van Jarno Hendrikx betekende een strafschop en voor Jarno zijn  2e gele kaart (dus rood).De gasten maakte dankbaar gebruik en verzilverde de de strafschop 0 - 2. Leveroy  gaf zich niet gewonnen en met 10 man kwam men in de 44e minuut terug tot 1 - 2, het was Menno Kaul die zich knap vrij speelde en onhoudbaar binnen schoot. Na de rust probeerde Leveroy de schade te herstellen. RKDSO kwam niet meer gevaarlijk voor het doel van Leveroy dat probeerde de gelijkmaker te forseren.Echt uitgespeelde kansen waren er niet maar Leveroy bleef dreigend en ging steeds meer risicos nemen. Uit een counter gooide de ploeg uit Lomm 7 minuten voor tijd de wedstrijd op slot door de 1 - 3 te scoren. Het zat Leveroy helaas niet mee vandaag maar ondanks dat men bijna een uur met 10 man speelde kon niemand ontevreden zijn over de inzet. Volgende week volgt een uitwedstrijd bij RKSVV in Swartbroek.

Leveroy 2 speelde thuis tegen koploper Laar 3. Men bood prima tegenstand en Laar had 2 strafschoppen nodig om bij rust op een 0 - 2 voorsprong te komen. Na rust werd het nog 0 - 3 maar hier bleef het bij.

z 07 u 2024