Verlies voor beide heren teams

Vandaag hebben onze beide heren teams verloren. Leveroy 1 ging op bezoek in Bieslo. In de eerste helft was de thuisploeg de betere maar kon dit pas in de 28 e minuut omzetten in een voorsprong. Uit een hoekschop werd raak gekopt., dit bleef het tot aan de rust. Na de rust waarin Leveroy wat posities omzette was het al snel 2 - 0 door wederom uit een hoekschop een doelpunt tegen te krijgen. Hierna was er weinig te genieten op het zwaar bespeelbare veld in Bieslo. De laatste 10 minuten leverde echter nog wat doelpunten op, Bieslo kwam op 3 - 0 en nog geen minuut later wist Sven Beijes de eer te redden voor Leveroy middels een rake kopbal. In de slotminuut scoorde de thuisclub nog de 4 - 1. Met de paasdagen is het team vrij om daarna RKDSO uit Lomm te ontvangen op zondag 7 april.

Leveroy 2 speelde  tegen mede koploper MMC Weert 4. Na een 3 - 0 ruststand werd er met 4 - 0 verloren. Donderdag volgt de inhaal wedstrijd thuis tegen RKSVO 3 aanvang om 20 uur.

z 24 n 2024