Verlies voor zowel dames als heren

Leveroy heeft vandaag geen punten kunnen pakken in en tegen Neer werd verloren. Bij voorbaat was het een lastige klus voor Leveroy want RKSVN was de ongeslagen koploper met 15 punten uit 5 wedstrijden. Het eerste kwartier was voor de thuisclub en in deze fase kwam RKSVN dan ook op een 1 - 0 voorsprong. Echter hierna kwam Leveroy steeds beter in de wedstrijd en kreeg ook 2 prima kansen op de gelijkmaker, helaas voor Leveroy kon de doelman van Neer tot 2 keer toe redding brengen. De rust ging men dan ook in met een 1 - 0 achterstand. Na de rust drong Neer aan en scoorde in deze fase ook de 2 - 0. Toch gaf Leveroy zich niet gewonnen en kwam middels een prima aanval 20 minuten voor tijd via Luc Raijmakers op 2 - 1. Leveroy ging voor de gelijkmaker maar het was RKSVN dat in de laatste 10 minuten de zege pakte, middels 2 doelpunten werd het uiteindelijk geflateerd 4 - 1 voor de koploper. Met de inzet en werklust van vandaag als voorbeeld zal men volgende week in de thuiswedstrijd tegen VVV 03 moeten beginnen dan komen de resultaten uiteindelijk ook een keer.

Leveroy 2 verloor de uitwedstrijd bij Roggel 4 met 8 - 0.

Dames 1 moest vandaag tegen Wittenhorst, in de beker werd nog met 3 - 2 gewonnen maar vandaag was de uitploeg de betere en won na een 0 - 2 ruststand uiteindelijk met 1 - 3. voor Leveroy scoorde Sildra Zwambag.

Dames 2 gaf prima partij tegen Roerdalen dames 1 maar kon niet voorkomen dat de uitploeg met 0 - 2 won.

z 06 b 2022