Wederom 3 punten voor dames

De dames hebben na de 5 - 2 winst vorige week ook in het uitduel bij SSS 18 uit Overloon wederom 3 belangrijke punten gepakt. Al binnen de minuut kwam Leveroy op voorsprong middels een raak schot van Indy Coolen. Echter na 7 minuten stond alweer de gelijkmaker op het bord.Hierna daalde het niveau van de wedstrijd en bleef deze stand tot de rust op het bord staan.Na de rust pakte Leveroy de draad van het goede begin weer op en scoorde in de 54 e minuut de 1 - 2 via Marlou van Diepen. Pas in de slotfase werd de thuisploeg weer gevaarlijk middels een schot op de lat. Verder liet Leveroy het niet komen en nam zodoende 3 belangrijke punten mee naar huis. Volgende week spelen de dames thuis tegen Festilent.

Dames 2 speelde verdienstelijk in de uitwedstrijd bij nummer 3 ONDO dames 1 uit Heusden er werd met 6 - 0 verloren.

o 02 a 2022