Winst dames 3 - 0

De dames hebben na 2 nederlagen vandaag weer eens de volle winst gepakt, thuis werd Were Di/FC Tilburg met 3 – 0 verslagen. Vanaf de start was Leveroy de betere ploeg en het was dan ook wachten op de eerste treffer. Deze viel na 17 minuten door een prima doelpunt van Marlou van Diepen. Hierna verzuimde Leveroy om al voor de rust de wedstrijd te beslissen. Vele kansen werden niet benut of onschadelijk gemaakt door de keepster uit Tilburg. De 1 – 0 ruststand was dan ook een magere afspiegeling van het vertoonde spel. Na de rust ging Leveroy door met het aanvallende spel maar toch duurde het tot de 70 minuut eer de bevrijdende 2 – 0 werd binnen geschoten door wederom Marlou van Diepen. Enkele minuten later was een rake kopbal van Sandra Smeets de definitieve nekslag voor het team uit Tilburg. Een verdiende overwinning voor de dames, er wachten nu nog 2 uitwedstrijden voor de winterstop, te beginnen volgende week in Udenhout bij SVSSS.

z 24 b 2019