Winst dames, verlies heren in derby

De dames hebben vandaag 3 belangrijke punten gepakt tegen nummer laatst Bergeijk. In een matige wedstrijd wist Leveroy op slag van rust de score te openen via Indy Coolen. Na rust bleef het spel matig maar kreeg Leveroy middels een strafschop een kwartier voor tijd de mogelijkheid de wedstrijd te beslissen. Echter deze werd gemist en het bleef zodoende spanend tot het einde. Komende woensdag spelen de dames thuis tegen Beerse Boys aanvang 20.00 uur.

De heren speelde de uit derby bij Eindse Boys en verloren met 3 - 0. In een weinig hoogstaande wedstrijd wisten de boys middels een strafschop op 1 - 0 te komen. Dit was tevens de ruststand. Na de rust wist Eindse Boys de 2 - 0 te maken en was de wedstrijd feitelijk beslist. In de slotfase werd het nog 3 - 0. Komende donderdag speelt Leveroy thuis tegen RKSVN aanvang is om 20.00 uur.

Leveroy 2 verloor uit bij Heythuysen 4 met 6 - 1, voor Leveroy scoorde Bram Rutten uit een strafschop.

z 13 n 2022