WK poule SV Leveroy via Scorito!

Het duurt nog even maar over een dikke maand staat het eerste WK in de winter voor de deur!
Wij hebben hiervoor een professionele omgeving ingericht van Scorito waar leden van SV Leveroy onderling tegen elkaar kunnen strijden.

Hoe werkt het?
Per ronde voorspel je alle wedstrijden. Groepsfase - 1/8 finale - 1/4 finale - 1/2 finale en de finale.
Je hoeft enkel de uitslag in te vullen.

Speel je al met vrienden via Scorito?
Dat is geen probleem! Je hoeft slechts 1 x een wedstrijd in te vullen. Je kunt dus bij de SV meedoen en een privépoule hebben, zonder dat het extra werk kost.

Deelnemen
Deelname kan middels onderstaande link:
Klik hier

Kies vervolgens je team waarin je speelt. Jeugdspelers kunnen ook deelnemen in de league ''Jeugd''. Indien je geen (spelend) lid bent van een team kun je in de groep "Overige leden" deelnemen.

Prijzen
Naast de algemene club ranking, is er ook een ranking binnen een team en de (gemiddelde) ranking van het team voor de teams onderling.

Deadline inschrijven is 20 november.
De prijzen worden later bekend gemaakt!

a 13 e 2022