Zwak kwartier kost leveroy de wedstrijd

Leveroy heeft vandaag verloren van Sportclub Leeuwen 0 - 3. Anders dan de stand doet vermoeden was de winst van Leeuwen geflatteerd. De eerste helft was Leveroy de gevaarlijkste ploeg maar prima kansen voor Bas Hobus en Mike Spierings werden niet benut. Leeuwen kwam niet echt gevaarlijk voor het doel van Leveroy en zodoende ging men rusten met de brilstand 0 – 0. Na de rust is het Leveroy dat niet wakker lijkt want binnen 3 minuten slaat Leeuwen 2 keer toe en staat het zomaar 0 – 2. Veel toeschouwers zullen het misschien gemist hebben om dat men nog aan de koffie zat. Als Leeuwen dan na een kwartier ook nog de 0 – 3 maakt is de wedstrijd gespeeld. Na 20 minuten moet Leeuwen verder met 10 man na  geheel onnodig natrapen kan de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Leeuwen met rood weg te sturen. Maar ook tegen 10 man kan Leveroy geen vuist meer maken en blijft het bij een teleurstellende nederlaag die buiten het kwartiertje na rust totaal onnodig was. Volgende week wacht de uitwedstrijd bij RIOS in Echt.

Leveroy 2 speelde vandaag met 2 – 2 gelijk tegen DESM 4 . Het 2e kwam via Bart Cillekens 2 keer op voorsprong maar wist toch niet te winnen ondanks de vele kansen.

Leveroy 3 verloor het uitduel bij RKSVO 7 kansloos met 8 – 0.

z 13 e 2019