Leveroy geeft niet thuis tegen VOS

Leveroy heeft vandaag een zure nederlaag moeten slikken tegen VOS uit Venlo. Van begin af aan zat Leveroy niet goed in de wedstrijd, vele simpele dingen gingen fout, De ploeg uit Venlo was feller in de duels en kwam zodoende nog het beste uit de strijd. In de 22e minuut kwam de ploeg uit Venlo heel goedkoop op voorsprong, een blunder van keeper van Diepen werd genadeloos afgestraft 0 – 1. Toch kwam Leveroy na 5 minuten weer op gelijke hoogte door een prima volley van Mathijs Vestjens werd het weer 1 – 1. Leveroy kwam iets beter in het spel en leek net voor rust ook op voorsprong te komen omdat Marijn Hermans binnen de beruchte lijnen werd gevloerd. Echter de inzet vanaf 11 meter werd door Mathijs Vestjens gemist. Na de rust bracht Leveroy twee wissels in maar het was weer VOS dat in de 52 minuut de voorsprong pakte 1 – 2. Drie minuten later was het alweer gelijk, Joep Peeters kon een vrije trap geheel vrijstaand binnen koppen 2 – 2. Leveroy ging nu voor meer maar de overtuiging ontbrak vandaag, teveel spelers zaten niet in de wedstrijd. Erger was nog dat VOS  profiteerde van slecht verdedigen aan Leveroy kant  en zodoende in de 71e minuut op 2 – 3 kwam. Leveroy was hierna nog enkele keren dreigend voor het doel van VOS maar de gelijkmaker kwam niet meer. In de 95e minuut besliste VOS middels een strafschop de wedstrijd 2 – 4. Lang nadenken over deze slechte wedstrijd kan Leveroy niet want komende donderdag wacht alweer de volgende thuiswedstrijd tegen Koningslust aanvang is dan om 19.00 uur.

Leveroy 3 heeft het inhaalduel met Haelen 3 met 6 - 2 verloren voor Leveroy scoorde Sanna Jatta en Bart Houben.

z 01 u 2018