Dames winnen 2e bekerwedstrijd

De dames hebben vandaag de 2e bekerwedstrijd gewonnen van de buren uit Eindse Boys. Het werd na 90 leuke minuten 6 – 3 voor Leveroy. In de eerste helft kwam Leveroy al snel op 1 – 0 maar wist een overwicht niet in de score uit te drukken. Het was Eindse Boys dat 10 minuten voor rust op 1 – 1 kwam, maar lang konden de dames uit Eind niet genieten van de gelijkmaker. Voor de rust zette Leveroy de gelijke stand om in een 3 – 1 voorsprong. Na de rust bouwde Leveroy dit uit naar een 5 – 1 score. Eindse Boys kwam nog terug tot 5 – 3 maar het slotakkoord was voor Leveroy met de 6 – 3 eindstand als gevolg. Komende zondag volgt de laatste en 3e bekerwedstrijd uit bij Gemert. De Leveroyse treffers kwamen op naam van Sandra Smeets 2x, Marlou van Diepen 2x , Floor Derikx en Indy Coolen.

z 08 f 2019