Verlies Leveroy in 1e competitiewedstrijd

Voor het eerst sinds oktober vorig jaar stond er weer een competitiewedstrijd op het programma voor Leveroy. Met de nodige zorgen door blessures reisde Leveroy af naar Olympia Boys uit Ommel-Asten. In de eerste 20 minuten gebeurde er niet al te veel voor beide doelen de Boys uit Ommel drongen wel aan maar echt gevaarlijk werd het niet voor het doel van keeper Jack van Diepen. Hierna scoorde Olympia in een tijdsbestek van 5 minuten 2 keer en stond Leveroy met 2 – 0 achter. In aanvallend opzicht zette Leveroy hier weinig tegenover en ging de thuisclub met een 2 – 0 voorsprong de rust in. Na de rust speelde Leveroy beter en kwam ook regelmatig op de helft van de tegenstander maar tot een doelpunt kwam het niet. Net op het moment dat Leveroy aanspraak kon maken op de aansluitingstreffer kreeg de thuisclub 20 minuten voor tijd een strafschop en was de 3 – 0 een feit. Deze stand was ook de eindstand in een verder matige wedstrijd. Positief was het debuut van de 2 16 jarige spelers uit de JO 19, Thuur Korten en Menno Kaul. Deze laatste scoorde nog bijna de 3 – 1 maar de keeper en de paal stonden een treffer van Leveroy in de weg. Volgende week de thuiswedstrijd tegen Altweerterheide hopelijk met meer succes .

Leveroy 2 moest ook al gehavend aantreden bij RKSVN 5. Het werd nooit spannend en het 2e verloor dan ook terecht met 6 – 1. De eretreffer kwam van de voet van Joeri Hermans.

Leveroy 3 speelde een doelpuntrijke wedstrijd uit bij FC Oda 3. Maar er werd wel verloren met 5 – 3. Voor Leveroy scoorde Bart Cillekens, Tim Kierkels en Danny Delissen.

z 26 f 2021