Reünie 2013

We mogen trots zijn op ons zelf.

Een uitdrukking die je niet vaak gebruikt maar dit keer is deze zeker op zijn plaats. Wat een geweldige happening was de reünie op zaterdag 1 juni.

Meer dan 200 mensen bezochten deze dag en het programma bleef boeiend van het begin tot het einde. De voetbalwedstrijden van de dames en herenteams, het Henseveld journaal van de dames en de heren, de PowerPoint presentatie over Henseveld en natuurlijk het geweldige optreden van Martijn Crins en kornuiten met daarin verwerkt de uitreiking van het prachtige boekje: HENSEVELD “Det woore nog ins tieje….”  Een boekje dat je meeneemt naar 40 jaar Henseveld met een lach en een traan.

Geen enkele wanklank,alleen maar lovende woorden over de accommodatie en de mooie dag. En als dan iemand naar je toekomt die door zijn ziekte moeilijk kan praten, afscheid neemt met een traan in zijn ogen, dan weet je dat je het als organisatie en als club goed gedaan hebt.

Ik ben trots op de organisatie van deze dag, de vele vrijwilligers die geholpen hebben en zoals gezegd mogen we trots zijn op ons zelf, op onze SV Leveroy.

Jacques Verlaek voorzitter

________________________________________________________________

Zoals gezegd is er ter gelegenheid van deze reünie het prachtige boekje  Henseveld  “det woore nog ins tieje…….” uitgegeven.

Dit boekje is te koop voor € 5,- bij Bair Cillekens, heb je interesse neem dan contact met hem op: 06-14616725 of mail a.cillekens2@chello.nl